Finn Berger
Moderator
Siden jeg allerede har avkledd meg som en gjennomsnitts amerikaner fra Wisconsin så bør jeg vel tone ned referansene.
Les; ignorant og forutinntatt. (unnskyld WSC.. go Cavaliers...)
Discalmer:
Har vel 10år i byen selv..fra Erling Skjagsshonsgate på beste vest til oppstart Thorshov over skobutikk og do på gangen. Alle de stereotypiske subkulturelle tilhørighetene jeg fjaset med på den reisen gjorde vel at egen integritet er/var såpass transparent at logiske slutning var å stikke halen mellom beina å rømme tilbake til flatbygdene rundt Mjøsa.
Proklamerer herved opphør rundt det som ratt har drept flere enn pesten: navlebeskuende forutinntatthet.
10 stykker? [emoji38]Det er jo litt.. mulig det er de helvetes luringa som absolutt må ut på veien med traktor ti på sju å stoppe absolutt alt av trafikk for oss som må innom barnehage og samtidig rekke morgenmøte på jobb må få smake vreden da.. sånn for balansens skyld...jaja nå er jeg ferd med å gjøre det igjen.. [emoji85]
Sent from my iPad using Tapatalk
Kom ikke her og snakk om hed'merkinger. Tanta mi dreiv veikroa på Moelva før du blei født. Det var der trailera stoppa, for tante serverte skikkelige kjøttkaker. Og onkel hadde traktor med stålhjul. Det var tider, det.
Hva nå det har med saken å gjøre.