Jeg kan tenke meg en bit (ca. ø30 cm / 30x30cm) om prisen og kvaliteten er riktig.Martin E skrev:er det noen som har noe avkapp av slik plate liggende, eller som er interessert i å gå sammen om noen? Vi trenger en bit om en måned eller to, når vi har funnet ut nøyaktig hva som blir meskekaret, og det er vel en fordel å gå sammen om man skal bli kvitt 2 m2...
Bjarte H skrev:Jeg kan tenke meg en bit (ca. ø30 cm / 30x30cm) om prisen og kvaliteten er riktig.Martin E skrev:er det noen som har noe avkapp av slik plate liggende, eller som er interessert i å gå sammen om noen? Vi trenger en bit om en måned eller to, når vi har funnet ut nøyaktig hva som blir meskekaret, og det er vel en fordel å gå sammen om man skal bli kvitt 2 m2...
Steffan skrev:Har nettopp kjøpt to custom-silplater hos http://metaloffcuts.co.uk (metalsheets Co.). Det kom på £105 for begge to, eller ca 1300 kroner totalt etter at TNT og Den Norske Stat hadde tatt sitt. Var såpass bra deal at det var greit å slippe noe mer styr med å prøve å få noe som passet i Norge.
Steffan skrev:Har nettopp kjøpt to custom-silplater hos http://metaloffcuts.co.uk (metalsheets Co.). Det kom på £105 for begge to, eller ca 1300 kroner totalt etter at TNT og Den Norske Stat hadde tatt sitt. Var såpass bra deal at det var greit å slippe noe mer styr med å prøve å få noe som passet i Norge.
Oddvar Demmo skrev:Det jeg lurer på er om 2 mm. hull slipper igjennom mye malt, mens noen hevder 2 mm. er passe, antall hull er ihvertfall nok.
Bruker selv en plate med spikerslåtte hull på 0,1-1 mm og C/C 10-20 mm, stygg som nøkken men fungerer som en, ja det finnes ikke navn, Mrchpumpa kan gå på fult ved RIMS/HERMS.
Håper det sier litt om hull som trenges.
bjønn skrev:Borgeskogen kjenner jeg ikke til. Jeg kjøpte plate, (1x2) m, hos Liroma AS. Gikk ingen runde med prisforespørsel, men er veldig fornøyd med handelen. Bestilte pr.tlf. en dag og fikke den levert på tunet dagen etter. Solgte unna halvdelen med det samme, og nå etter å ha tatt til eget behov er det igjen for interesserte 0,55 m2, (0,35 cm brei strimmel). Dessuten har jeg fra før en (50x95)cm[sup]2[/sup] plate med 3 mm hull. At jeg ikke har brukt den er pga. usikkerhet om hulla er for store, men jeg tror ikke det. Platene som Brouwland fører oppgis å ha 1,5 mm hull.