Skal lagre et fat pils på ca 1 °C og tenkte jeg kunne ha sensoren i ei flaske vann (om den tåler det), så kjøleskapet slipper å slå seg på og av så ofte.
Den er vel ikkje laga for å liggja i vatn? Men du kan vel kanskje tre ein plastpose eller kanskje ein annan tynn gummidings over den som gjer at den kan liggja i vatn..?
Jeg har sensoren inne i en ølslange der enden er brettet og klemt godt (vanntett) sammen med strips.
Bruker den slik til mesking da UT-sensoren ikke er beregnet til væskekontakt. (men den tåler vann over noe tid likevel)
Den er vel ikkje laga for å liggja i vatn? Men du kan vel kanskje tre ein plastpose eller kanskje ein annan tynn gummidings over den som gjer at den kan liggja i vatn..?
Jeg har sensoren inne i en ølslange der enden er brettet og klemt godt (vanntett) sammen med strips.
Bruker den slik til mesking da UT-sensoren ikke er beregnet til væskekontakt. (men den tåler vann over noe tid likevel)
Bruker du slangen rett i malten eller i vørteren ved siden av maltrøret? Viser den reel temp i mesken eller må du legge på en grad pga slangen?
Kjøpte en UT200 til å bruke en fryser som gjæring. Dette er meget interisant å prøve ut
Dette nettstedet bruker informasjonskapsler (cookies) for å tilpasse innholdet, skreddersy din opplevelse og holde deg innlogget dersom du registrerer deg.
Ved å fortsette og bruke dette nettstedet, samtykker du i bruken av informasjonskapsler.