Sekundærregulator med flere uttak

Nøkleby

Norbrygg-medlem
Skal en tur til USA snart og vurderer meg en sekundærregulator med opptil 4 uttak. Jeg vet det er noen useriøse aktører ute der men for å slippe å bruke tid på de luer jeg på hvor jeg kan bestille og få det sendt til hotellet mitt.

Noen seriøse butikker med gode priser er jo gull.

Vil anbefale å ligge unna kegkits iallefall.

Selv handlet jeg på morebeer. Var også i kontakt med BeverageFactory. De sender dessverre ikke til Europa, men virket ellers seriøse. Mener å huske at de hadde bedre priser enn andre.

Jeg har ved to anledninger de siste månedene bestilt fra MoreBeer til hotel i New Jersey. Fungerer supert.
Sist la jeg på noen daler for å få det på 3 dager. Det kunne jeg spart meg. Tok en uke likevel.
Ellers er jeg fornøyd med alt jeg har fått derfra.

Jeg selv har en haug med sekundær-regulatorer ifra Kegkits. Dette er rett og slett elendig kvalitet! Dårlig pakket sørget for at flere av manometerne var ubrukelige. Flere ventiler holder ikke tett osv. Jeg fikk flyttet rundt på ting slik at jeg fikk akkurat nok til øleskapet. Men tall-skiven inne i manometerne tåler jo ikke sin egen vekt og flere av dem stopper selve nåla slik at jeg mister kontroll på hva som faktisk er trykket.

Tilbake
Topp