• Bruk prefiks-funksjonen når du oppretter nye poster i dette forumet.

Ryddesalg;)

Hei.

Etter å ha samlet på alt for mye over alt for lang tid lufter jeg muligheten for å selge unna litt utstyr for en grei penge. Håper andre kan ha gleden av dette siden det bare ligger her hjemme. Dette er utsyr jeg selv har kjøpt, så gidder ikke gi det bort. Men håper prisene skulle være ganske vennlige;)
Skulle det være noe som er uklart er det bare å ta kontakt via pm eller på tlf 40245379.

1. 50L fat med micromatic kobling. Selges 700,- (s-system)

Hvis noen skulle være i tvil om hvordan tingene ser ut kan jeg ordne bilder, men det meste kan vel googles;) Holder forresten til på Gjøvik.

Hei, om du sender pr post, så vil jeg gjerne kjøpe gassflasken med regulator og G-koblingen :yes:

send meg bare en PM med konto nr
Hilsen Tor

Dette filterhuset, hvilket filter følger med? Tenker da på antall micro. Er filterhuset 9 3/4" eller 10"?

Bare til etterretning.. http://norbrygg.no/forum/index.php/topic,4.0.html

Salgsannonser:
- Beskrivelsen av varen. Ikke henvis til andre nettsteder men legg inn bilder mm på selve forumet slik at annonsen kan stå på seg selv.
- Prisen du skal ha for varen. Får du en kjøper som vil gi dette for varen er varen ansett som solgt.
- Her er det første mann til mølla. Når noen ønsker å kjøpe varen til oppgitt pris plikter du å selge, og har ikke mulighet til å vente på høyere bud.
- Alle kjøp skal postes i det relevante topic av kjøper. Kjøp som er avtalt via PM, email, SMS eller telefon tillates ikke. Ønsker man å selge gjennom private kanaler må man først poste om at salget er avbrutt, forutsatt at ingen kjøper har meldt seg i salgstopicet. Merk at dette KUN gjelder salg hvor ingen kjøper har postet offentlig.

Heisann.

Dette var jeg ikke klar over. Men hvis det er et problem for noen, eller noen føler seg veldig lurt av dette må jeg bare beklage. Hvis klagestormen blir for stor, får jeg bare bruke finn e.l ved en sener anledning. Bare utrolig mye enklere å ta det via pm siden en slik tråd blir utrolig fort rotete.
Nå er vel det meste snart solgt alikevel, med unntak av et par ting.

sas

Sarsveen skrev:
Heisann.

Dette var jeg ikke klar over. Men hvis det er et problem for noen, eller noen føler seg veldig lurt av dette må jeg bare beklage. Hvis klagestormen blir for stor, får jeg bare bruke finn e.l ved en sener anledning. Bare utrolig mye enklere å ta det via pm siden en slik tråd blir utrolig fort rotete.
Nå er vel det meste snart solgt alikevel, med unntak av et par ting.

sas

Sarsveen. Jeg mente på ingen måte å starte en klagestorm.  :attevar:

Skal få sjekket det filteret når jeg kommer meg hjem.

Torga: ikke noe problem. Når jeg kikker etter er alt solgt til de som postet først i tråden, så da har det gått riktig for seg. Jeg var bare ikke klar over disse reglene, men det likt for alle:)

sas

Sarsveen skrev:
Perfekt, det er akkurat dette jeg er ute etter. :)

Er dette kitet som selges hos Petit? Har du noen bilder av det?
Er vel ikke noen sjans for at du tilfeldigvis skal til Oslo-området i nær fremtid? Hvis ikke, send meg en PM med kontonummer og totalsum inkl. frakt, så overfører jeg penger.

Tilbake
Topp