Helt OK. Setter stiklingene i jord i dag - da har du en fin liten plante om 2 ukers tid. KristianHar stiklinger og planter av Chinook / Saaz / og to norske varianter. Holder til i Kristiansand.
Ei flaske hjemmebrygg er ikke å forakte. Det er snakk om stiklinger fra tidligere i år og ikke veletablert plante. Jeg setter stiklingen i jord for deg, så sender du meg en PM når du er klar for å hente.Tusen takk! Vipps eller hjemmebrygg?
Hei. Jeg har har både stiklinger og en plante Cascade Hvor holder du til?
Hei.Har stiklinger og planter av Chinook / Saaz / og to norske varianter. Holder til i Kristiansand.
Hei.
Hadde det vært mulig å få kjøpt en stikling av Chinook?
De norske variantene du har, kjenner du til egenskapene dems?
Hei. Stiklingene er nå små etablerte planter. Sender ikke, men kan evt sende Rhizom til høsten. De norske funker bra i ølbrygging og jeg regner med at mange andre har gjort seg erfaringer med dem (gjelder klon 40 N, 37N og 6N fra bioforsk sitt forskningsprosjekt). Selv har jeg kun prøvd 40N og det ble bra øl.
Hvor fikk du tak i stiklinger fra dette prosjektet? Har sendt epost til han som står oppgitt som leder av prosjektet, og direkte til Apelsvoll men jeg får ingen svar. Skal til Toten først i Juli, og har svært lyst til å dra dit for å se. Tok noen stiklinger fra en lokal gammel humle for snart 3 uker siden. Det virker som det er leddstiklinger som fungerer best. Vis vedlegget 25314