Tom.I skrev:Hva finner ikkje den ventilen på nettsiden til jula. Har du link eller delenummer på den?
Tom.I skrev:Hva finner ikkje den ventilen på nettsiden til jula. Har du link eller delenummer på den?
Hansenbrygg skrev:Er det trygt å skru av regulatoren på disse julaflaskene når det er innhold igjen i O₂-flasken? Den vil ikke blåse ut oksygen? Har litt noia når jeg ser hvilke skader oksygen kan gjøre![]()
Rutof skrev:Send mail på følgende adresse
[email protected]
MIGNON oxygen reducer M12X1 RH-IT 220500
Vi har sådana som reservdel och de har beställnings nummer R020334 och kostar 199:-
borander skrev:Hansenbrygg skrev:Er det trygt å skru av regulatoren på disse julaflaskene når det er innhold igjen i O₂-flasken? Den vil ikke blåse ut oksygen? Har litt noia når jeg ser hvilke skader oksygen kan gjøre![]()
Den kommer jo med en ventil som stenges når du skrur den av. Du vil heller ikke få noe skader med mindre du smører oppsettet ditt med fett.![]()
Ingemarh skrev:borander skrev:Hansenbrygg skrev:Er det trygt å skru av regulatoren på disse julaflaskene når det er innhold igjen i O₂-flasken? Den vil ikke blåse ut oksygen? Har litt noia når jeg ser hvilke skader oksygen kan gjøre![]()
Den kommer jo med en ventil som stenges når du skrur den av. Du vil heller ikke få noe skader med mindre du smører oppsettet ditt med fett.![]()
Jeg kjenner ikke faremomentene ved å behandle ren oksygen. Noen som kan oppsummere do's and dont's?
Med familie i hus er det greit å vite hva man driver med...
Sent from my iPhone using Tapatalk