Ø.K Stigerør til 50 liters ølfat + trekant fat kobling

hei. jeg har 2 stk 50 liters øl fat som jeg tenkte å benytte, Et "gammel type" der man skrur trekant koblingen rett ut, og et nyere fat der men må presse ned senteret for å få av koblingen..

I et forsøk på å modifisere det siste, så endte jeg opp med å ødelegge stigerøret.. :confuzed:

Er det noen som har et å selge? eller vet hvor jeg kan få kjøpt et ??

Jeg trenger og en trekant fatkobling til disse om noen har å selge. passer de som Petit har, å er de greie i funksjon??

Tor Andreassen

Hei. Jeg har brukt sånne fat også (bare de med trekantkoblingen som lett kan skrus ut da) og fant noen koblinger hos www.candirect.de

Jeg greier ikke linke dit, så bare følg shop > KEG-Bierfässer und Zubehör > Fittinge für KEG-Behälter og så dukker det opp en del koblinger. Ring dem evt for å finne ut av om det passer på fatet ditt.

hei. jeg har 2 stk 50 liters øl fat som jeg tenkte å benytte, Et "gammel type" der man skrur trekant koblingen rett ut, og et nyere fat der men må presse ned senteret for å få av koblingen..

I et forsøk på å modifisere det siste, så endte jeg opp med å ødelegge stigerøret.. :confuzed:

Er det noen som har et å selge? eller vet hvor jeg kan få kjøpt et ??

Jeg trenger og en trekant fatkobling til disse om noen har å selge. passer de som Petit har, å er de greie i funksjon??

Tor Andreassen
Jeg kan kjøpe det 50 liters fatet uten stigerør

Hei. Har sjekket overalt.
Ølbryggings fat er jeg redd har like tykk godstykkelse som andre ting fra beer brew

Tilbake
Topp