NM 2025, den store diskusjonstråden

Resultater fra fire av de fem innledende flightene i porter og stout har nå blitt publisert:
Bare stusser litt over at det ikke ble publisert her, hvor alle de andre har blitt publisert….

Resultater fra fire av de fem innledende flightene i porter og stout har nå blitt publisert:
Det var et sterkt heat :eek:

Var nivået i mørk ale så høyt at det ble hoppet over flight 1 og 2? ;)
Alle fasilitatorene / dommerkontakten bruker flight nummerering litt forskjellig
Noe starter på flight 1 per klasse, og noen har flight løpenummer på tvers av alle tildelte klasser (som Oslo / Mørk Ale)
Dette er et fritekstfelt, så å gjete disse kattene er det enda ingen som har forsøkt.
Mulig dette er for noen med vind i håret (les: @Stiv Kuling ) :)

men hvorfor så lang tid mellom de forskjellige flightene i samme klasse..?
Virker litt rart
I Oslo har vi tre konkurranseklasser. Ikke alle dommerne som kommer, kan dømme alle klasser siden de selv deltar i den klassen. Jeg kunne selv ikke dømme Mørk Ale i år. Det avhenger derfor av mange ting hvilken flight som dømmes.
... eller sagt litt enkelt - det bare er sånn :)

Ingen höjdare denne gangen heller. Denne gangen tappa jeg over fra fat rett før NM, men de blir foringa på vegen. Tipper det er oksidering, så jeg må nok gå tilbake til tappestav og sukkerkarbonering. Tenker jeg alltid tar ut 5-6 0,5 liter som blir sukkerkarbonert, mens resten går på fat.

Ingen höjdare denne gangen heller. Denne gangen tappa jeg over fra fat rett før NM, men de blir foringa på vegen. Tipper det er oksidering, så jeg må nok gå tilbake til tappestav og sukkerkarbonering. Tenker jeg alltid tar ut 5-6 0,5 liter som blir sukkerkarbonert, mens resten går på fat.
Da burde du muligens brukt mottrykksfyller for å unngå evt. oksidering. Men fyllestav burde fungere.