NM 2025, den store diskusjonstråden

– maksimalt to brygg per konkurranseklasse (per brygger)

Typedefinisjonene ligger ute på infosiden om NM25, men det ligger ingen plass oversikt over konkurranseklassene / hvilke øltyper som dømmes i samme klasse.

Vi kan jo anta at det er likt som før og lete opp gammel informasjon, men det er vel mest ryddig å ha en oversikt over konkurranseklassene som er linket rett fra den nye regelen over her?

Typedefinisjonene ligger ute på infosiden om NM25, men det ligger ingen plass oversikt over konkurranseklassene / hvilke øltyper som dømmes i samme klasse.

Vi kan jo anta at det er likt som før og lete opp gammel informasjon, men det er vel mest ryddig å ha en oversikt over konkurranseklassene som er linket rett fra den nye regelen over her?

Er det ikke 1 Lys lager, 2 Mørk lager, 3 Bock osv.

Om jeg kan stille med 2 i hver og max 6 tilsammen holder det lenge for min del i hvertfall
Syntes det høres ut som en fornuftig løsning jeg

På Samlesiden til NM 2025, så står det:

"Konkurranseklassene i år:

Klasseinndelingen er ennå ikke formelt vedtatt, men vil trolig ikke bli veldig forskjellig fra tidligere år. Denne siden vil bli oppdatert når det er på plass."

Nå er dette bestemt, så det blir nok snarlig publisert :)

Er det ikke 1 Lys lager, 2 Mørk lager, 3 Bock osv.

Om jeg kan stille med 2 i hver og max 6 tilsammen holder det lenge for min del i hvertfall
Syntes det høres ut som en fornuftig løsning jeg
Ikke helt sånn, "hvete og syrlig" dømmes i en samlet konkurranseklasse f.eks.

Klassene skal ut straks. Beklager det. Dere finner dette i referatet fra gårsdagens styremøte lenger opp i tråden

Tilbake
Topp