Informasjon kommer når den er klar. Det er lite sannsynlig at alt gjenværende fra innledende runder er klart i dag.Så vidt jeg har forstått er informasjonen klar 13. april..?
Venter bare på scanning. Stemmer det?
Informasjon kommer når den er klar. Det er lite sannsynlig at alt gjenværende fra innledende runder er klart i dag.Så vidt jeg har forstått er informasjonen klar 13. april..?
Venter bare på scanning. Stemmer det?
Skulle tatt seg ut om du hadde gått videre med et øl som var feilstavetForresten bra jeg bare gikk videre med bokken og ikke stouten, for den var feilstavet
Holder å drite seg ut en gang![]()
Jeg kjenner ikke dette tilfellet, men det vanlige er at øl sendes direkte til finale når Norbrygg (dommere, organisatorer osv) gjør noe feil etter at ølet er mottatt.Hva er begrunnelsen for at en knust flaske ble sendt videre til finale i Belgisk flight 4? Trodde reglene var ganske klare?
- §21 Deltakerne er selv ansvarlige for at flaskene pakkes forsvarlig slik at de kommer uskadd frem. Deltakende bidrag der én eller flere flasker er knust regnes ikke som korrekt levert, og deltakerne kan ikke påregne å få utsatt leveringsfrist for å ettersende nye flasker eller å få refundert deltakeravgift.
Det skjedde her.Jeg kjenner ikke dette tilfellet, men det vanlige er at øl sendes direkte til finale når Norbrygg (dommere, organisatorer osv) gjør noe feil etter at ølet er mottatt.
For eksempel:
Hvis du sender inn et øl som er dårlig pakket inn og det blir knust i Posten fra deg til mottaket, så blir ølet i utgangspunktet diskvalifisert (selv om det ofte praktiseres litt fleksibilitet for å sende inn på nytt eller finne en annen løsning).
Hvis ølet ditt er levert inn pent og pyntelig, men en dommer mister flaska i gulvet når de finner fram øl til kveldens dømming er det lite du som deltager kan gjøre med det. Da er ofte løsningen å sende ølet rett til finale, slik at den flaska som er igjen kan brukes der og bryggeren mister ikke mulighet til god plassering.
Det var min. Spent på den. Kom på 2. plass i Belgisk med nesten lik oppskrift i 2023.Det skjedde her.
Flasken ble knust mellom første og andre mottak hos Norbrygg
Nå vet jeg ikke hvor mange som er i finalen i Belgisk. Kunne det vært mulig å sende 3 fra dette heatet til finalen?Skjønner godt at @Høgfeldt spør da, han hadde ellers kanskje kommet til finale, uten at det er sikkert
Nå vet jeg ikke hvor mange som er i finalen i Belgisk. Kunne det vært mulig å sende 3 fra dette heatet til finalen?
Tipper det hadde vært en mulighet om differansen i poengscore mellom 1. og 3. plass hadde vært mindre.Nå vet jeg ikke hvor mange som er i finalen i Belgisk. Kunne det vært mulig å sende 3 fra dette heatet til finalen?
Det er innledende runder, og deretter finale i alle klasser. De blir publisert på onsdag. Så er det "superfinalen", det alle 9 klassevinnerne møtes. De 9 vil bli kontakta.Nei, det er semifinale/ klassefinale også først av det husker fra tidligere
Jeg ble sendt til finale fordi en flaske var knust i transporten mellom Finn og dømmested.Tipper det hadde vært en mulighet om differansen i poengscore mellom 1. og 3. plass hadde vært mindre.
Vi har sendt inn 2 flasker. Trenger ikke å kontakte noen for å dømme finalen. Vinnerne i finalene må sende flasker for dømming av superfinale årets hjemmebrygger.Er det slik å forstå at de som har fått plassering i finalene alt har blitt kontaktet?