Hei.
Har selv en Nimbus 270 og er kjempefornøyd.
Er usikker på hva som skiller 250 og 270 utgaven, men ta en titt på denne linken. http://www.humleland.dk/Opstillingafgrej.htm
Du kan også se litt inne på sidene til Lund teknik.(du finner dem inne på "linker" her inne)
6: Sæt temp. på godt 100 grader og begynd at eftergyde (sparkle) med 78 grader vand. Indsatssien hæves i takt med at urten stiger i elgryden. Den eftergydes til 110 % (ca 27,5 liter) af den ønskede bryg mængde.
Kan innsatsen heves? Trudde den bare kunne taes ut eller bare være nedi.
Jeg heiser meskekurven opp over kjelen og lar det renne av. Så skyller jeg med 78 grasers vann til jeg får det volumet jeg vil ha før koking.
Fulgte det med en kran for å heise opp meskekurven?
Jeg heiser meskekurven opp over kjelen og lar det renne av. Så skyller jeg med 78 grasers vann til jeg får det volumet jeg vil ha før koking.
Dette nettstedet bruker informasjonskapsler (cookies) for å tilpasse innholdet, skreddersy din opplevelse og holde deg innlogget dersom du registrerer deg.
Ved å fortsette og bruke dette nettstedet, samtykker du i bruken av informasjonskapsler.