Martinsen skrev:Denne har jeg laga sjøl....
Martinsen skrev:Denne har jeg laga sjøl....
Huub skrev:Enig med Gustav . Jeg har et bordmodell korkemaskin som kan også betraktes som overkill..
skal se om jeg finner bild...
Martinsen skrev:Jepp, det er det ....!
neslekkim skrev:Martinsen skrev:Denne har jeg laga sjøl....
Plata du har montert mølla på, hva slags plate er dette?, mener jeg har sett slike brukt til forskalinger etc, men vet ikke hva de heter.
Ser plata som fulgte med MonsterMill hoppern er litt liten og virker å være presset papp (er litt skadd i det ene hjørnet), så jeg lurte på å lage en ny av en slik plate engang i framtiden..
neslekkim skrev:Men de røde platene de husker jeg fra barndommen, de var steinharde og tålte mye, tror ikke det var mdf, en kompis lurte på om det kunne være vannbestandig kryssfiner ellernoe.
Hvis du treffer på noen hyggelige folk er det ikke umulig at du får kjøpe en liten bit, eller får gratis, av vanlig kryssfinér.. Men forskalingsplater er det nok vanskeligere å få kjøpt kapp av..neslekkim skrev:Ah, så de går under navnet forskalingsplater?, det er der jeg har sett de brukt, må sjekke Byggmakker ellernoe da, men jeg får sikkert ikke kjøpt småbiter, er vel hele plata der tenker jeg.