Med PID, SSR-rele og PT100-sensor trodde jeg at jeg hadde alt på plass, men har da selvfølgelig kjøpt feil PID. Den tar bare K-sensor og har ikke SSR-utgang.
Blir veldig glad hvis noen har en link til riktig PID!
Har dessverre ikke typebetegnelsen tilgjengelig for øyeblikket.
Men utgangen er bare av og på, så jeg kan uansett ikke bruke den med SSR-reléet, så da er jeg like langt....
Har dessverre ikke typebetegnelsen tilgjengelig for øyeblikket.
Men utgangen er bare av og på, så jeg kan uansett ikke bruke den med SSR-reléet, så da er jeg like langt....
Et rele er vel bare av/på også. PID-ens oppgave er å pulse releet for ønsket gjennomsnittseffekt.
Hvis du har kjøpt noe slikt: http://www.ebay.com/itm/140553987088 så er ikke det egentlig et rele men funker jo flott til å styre en kokekjele, kanskje også hlt om du gidder gjøre det manuelt. Kjøp i så fall en 40A SSR til piden, koster $4.55 på ebay.
PID'en i den pakken er en Sestos D1S-VR-220, og det ser ut til å være akkurat det jeg trenger!
Men siden jeg har tilbehøret fra før, kjøper jeg bare PID'en.
Dette nettstedet bruker informasjonskapsler (cookies) for å tilpasse innholdet, skreddersy din opplevelse og holde deg innlogget dersom du registrerer deg.
Ved å fortsette og bruke dette nettstedet, samtykker du i bruken av informasjonskapsler.