Fellesbestilling av Corneliusfat høsten 2010

Jeg starter en ny tråd for en evnt. fellesbestilling av Corneliusfat høsten 2010, så blir det ikke så vanskelig å følge med i en tråd som egentlig dreide seg om en tidligere fellesbestilling.

Jeg har sendt en e-post til Vin og Bar for å forespørre om vi kan få den samme dealen som sist. Kort fortalt dreier det seg om at vi samler inn pengene på en konto fra alle deltagerne, og betaler V&B samlet for alle fatene. Vi må bestille minst 1 pall, 58 fat, og prisen ble da forrige gang 670 kroner. Man kan få både 9, 12 og 19-liters fat. Deretter sender vi over en liste til V&B med de involverte, og hver og en må hente sine egne fat i butikken i Lillestrøm.

Jeg kan godt ta på meg kontakten med V&B og innsamling av penger, men jeg er lite lysten på å sende fat i posten og greier. Dersom det skal gjøres, må noen andre ta på seg det. Jeg foreslår altså at det blir hver og en deltager i spleiselaget sitt ansvar å få hentet sine fat på V&B - enten selv, eller så får man selv finne noen som kan hente dem for seg og sende dem i posten eller lignende.

Foreløpig har følgende personer vist interesse for en fellesbestilling:

Torga: 8
Leffe: 3
Roba: 2-3
Bård S: 2-3
Morten K: 2-3
Serigs: 2-3
Martin E: 8

Dersom noen av de nevnt ovenfor ikke er interessert fordi de må hente på V&B selv, vennligst si ifra.

Allerede er vi altså oppe i 27 - 31 fat. Kjempeflott om andre kan poste i denne tråden dersom de er interessert og hvor mange fat de er interessert i. Så snart vi har fått brakt på det rene at vi har nok interesse for en pall, setter jeg i gang en mer organisert bestillingsprosess med betaling og lignende.

Jeg har fått beskjed fra Vin og Bar om at prisen vil bli 690 kroner denne gangen. De hadde feilberegnet frakten forrige gang.

Jeg kjøper 4 stk. Kjempebra, har ventet på dette :skitbra:

Jeg stiller meg interessert i 1-2 fat!
Flott tiltak!  :skitbra:

EDIT: Har bestemt meg, tar 2 stk 19-liters fat. :)

Bare for å være helt sikker, det er snakk om helt nye fat, ikke sant?
Har ikke lyst til å få et gammelt fat det har vært sitronbrus eller noe lignende på, ala det Viktste prater om i denne tråden. :)

Da har jeg følgende interessenter:

Torga: 8
Leffe: 3
Roba: 3
Bård S: 2-3
Morten K: 2-3
Serigs: 2-3
Martin E: 8
Rolf: 4
BjarneHB: 4
RobertE: 1-2
Jikvig: 2 (12-liters)

Totalt 39 - 43 fat så langt.

Så snart vi er oppe i interesse for minst 58, sender jeg de som har meldt interesse en mail med betalingsinfo og instrukser om endelig bestilling. Før vi har interesse for 58 fat, gidder jeg ikke gjøre noe mer. :)

Prisen blir 690 kroner per stykk, uavhengig av størrelse på fatet, avhengig av at vi når 58 fat totalt.

Da er vi oppe i 49 - 52 fat. Dersom noen tar på seg å sende fat nordover, blir det 60-64.

Så snart enten noen tar på seg å sende fat til Chriselv og Torga eller flere bestillinger bringer totalen opp i 58, setter jeg i gang bestilling og betaling.

Tilbake
Topp