Albech skrev:Kverulantene får tåle dette Gard. Det legges inn ting på våre sider, for så å bli slettet, det er ganske irriterende.
Kan ikke se at dette er uhøflig, en spade er en spade.
Vi kan bruke 1/4 T-rør fra Biltema som vi skjøter etter hverandre. Så kan vi sette på slangenipler, kraner og kanskje et manometer i enden.Knut-Erik skrev:har løst problemet med CO₂, jeg har en brannslukker jeg skraper, som jeg får montert kran på, manometer trengs ikke. jeg har løse klokker.
det vi må evnt. spleise på er en manifold som vi kan montere minst 6 slanger til og mulighet for å koble til fler senere
Hør hør! Liker!Knut-Erik skrev:ALLE er velkomne med innlegg på NRBL sine tråder, her er det åpent for diskusjoner og meninger.
Man må bruke flere regulatorer. Enten som flere høytrykks-regulatorer eller en høytrykks-regulator (koblet til flasken) og flere sekundær regulatorer(lav trykk) Har spekulert litt på om trykkluft regulatorer fra Biltema og Jula kan brukes som lavtrykks-regulatorer.Eirik Indregård skrev:Litt off-topic kanskje, selv om det er lite i denne tråden som har vært on-topic, men hvordan gjør dere det når forskjellig øl skal ha forskjellig CO₂? En flaske for hver, eller kan man sette flere regulatorer etter hverandre?