BjarneHB skrev:Takk for tipset, synes dette var en god idé. Så kan vi betale litt til lauget etter hvor mye vi fyller. Problemet er hvem som skal oppbevare og administrere dette. Material forvalteren?
Albech skrev:Det er et stort problem med dette, den førsyte fyllingen går greit, men deretter taper trykket seg radikalt.
Det er vel vanligvis 50kg. på flaskene når de er fulle, så etter hver som fyller, blir det mindre utbytte.
Albech skrev:Kanskje jeg ikke har lært noe på de 40 årene jeg har vært i bransjen, beklager.
Aldri >Albech skrev:Men for all del ikke gi deg.
Albech skrev:Du må gjerne kjøre diagrammene dine, flaskene blir ikke fulle med væske, som jeg skrev, så går det greit med flaske nummer 1.
Tydelgvis er du teoretiker, mens vi vanlig dødelige holder oss til det praktiske, og som har prøvet dette mange ganger.
HA EN FIN KVELD
Vi lar dere gjerne være i fred, trenger ikke være uhøffelig for å få frem poenget ditt der.Albech skrev:Det rare er at NRBL har NM flaskevinnere og overall NM vinner, og vi har en utrolig fin gjeng i klubben, uten professorer, kverulanter, og bedrevitere.
Til dere som vet så veldig mye, plag andre og ikke oss, vi greier oss. > > > > > > > > >