Jeg bestilte humle fra ølbrygging.no og fikk en pakke, som var vakumpakket og en som ikke var det. Hvor viktig er dette ? Må innrømme at det er ikke første gang jeg får noe som ikke er vakumpakket derfra. Men jeg ble skeptisk med en gang jeg så forskjellen i pakkene. Har lagt begge pakkene i fryseren nå, men vurderer og kjøpe et nytt et i morgen på Bryggselv. Om det er nødvendig
Humle bør absolutt være vakuumpakket, men lukt på den du har fått. Lukter den som den skal kan det gå fint. Men om du ofte får pakker som ikke har vakuum fra samme forhandler hadde jeg klaget.
Synes jeg også var litt merkelig, må legge til at jeg fikk en pale ale pakke fra dem. Har også funnet ut at Bryggselv/Bryggeland er nærmest og det koster like mye. Da er det ikke så vanskelig å velge lenger
Dette nettstedet bruker informasjonskapsler (cookies) for å tilpasse innholdet, skreddersy din opplevelse og holde deg innlogget dersom du registrerer deg.
Ved å fortsette og bruke dette nettstedet, samtykker du i bruken av informasjonskapsler.