BeerGun

FrodeSy

Norbrygg-medlem
Utan å ha tenkt nøye gjennom alternativ så har eg i dag bestilt meg ein BeerGun. Då eg først begynte med fat tenkte eg at dei som ikkje gadd å flaske nokre liter, men heller helle det ut etter at fatet var fyllt, var utruleg slappe og giddalause og utan særleg karakter. Vel, kanskje litt i overkant det siste poenget... ;)

Men etter eit par fyllingar av fat OG flasker har også dette slått meg, for det tek uforholdsmessig lang tid å desinfisere flasker for 4-6 liter når ein skal hente fram, montere, bruke, demontere og vaske og tørke flaskevasker og flasketørketre. (Halvparten av batchane mine vert brygga i løyndom frå dragen. Dette fordrar effektive løysingar for brygging, gjæring og fating / flasking. Ein kjempestor fordel med fat er at eg slepp å uroe meg for mykje CO₂på flaskene mine noko eg har opplevd litt for mange gangar då eg har måtte flaska på ein bestemt dag, uavhengig av om FG er nådd eller ikkje, for å rekke brygging neste gong dragen er vekke.) Forstår at det er mange også på Norbrygg som brukar denne BeerGunnaren til flasking, men er det mange som berre brukar fating og deretter flasker (med BeerGun eller liknande løysing) seinare? Kva praksis er vanleg? Kva gjer DU?

Edit: endra dårlege formuleringar.

Jeg har opplegg for fat både i heimen og på torpet. Det er jeg kjempefornøyd med, men kjøpte meg en brukt BeerGun for en tid tilbake. Hensikten med den er å flaske noen flasker med patentkork for at jeg skal kunne bringe med meg en noen flasker når jeg skal bort. Da trengs det ikke store rengjøringsopplegg før flasking.

Skyller godt ut av dem etter bruk og så er de mer eller mindre klare for bruk. Infeksjon er ikke noe problem slik som jeg har tenkt å bruke de.

Vil den minimale risikoen for infeksjon seie at du Roger / folk drikk flaskene rimeleg kort tid etter flasking? Kor lenge etter flasking har du / de oppbevart flaskene utan å få infeksjon? Og til slutt omtrent kor lang tid tek det å montere samt demontere og vaske BeerGun'en?

LATverå skrev:

Nice one! Takk for den.
Kjekt for dei som ønskjer DIY-løysingar. Eg synes nok det vart litt mykje søl med denne og at det tok litt lang tid å fylle ei einsleg flaske, men ein sparer seg i alle fall nokre pengar med denne metoden. Men no har eg framleis til gode å prøve BeerGunen eg allereie har bestilt, så det kan vere eg må endre meining.

Bruker Beer gun om jeg skal fylle flasker til lagring. Skal det nytes innen rimelig tid bruker jeg growler fills. En stuss av gass-slangen stukket opp i Perlick-krana og fyller flaska fra bunn til topp.

Odland skrev:
Bruker Beer gun om jeg skal fylle flasker til lagring. Skal det nytes innen rimelig tid bruker jeg growler fills. En stuss av gass-slangen stukket opp i Perlick-krana og fyller flaska fra bunn til topp.

Karbonerer du på fat først da, eller fyller på fat, så flaske med en gang for enkelhets skyld?

Sent from my Galaxy Nexus using Tapatalk 2

Odland skrev:

Jeg har ikke fått montert mine Perlicker ennå, og det blir noen måneder til jeg får gjort det. Er det noen som har tips til slange eller rør som passer til en picknivk kran for å fylle fra bunn og opp?

Ja, har sett på den. Men de fleste har jo perlick...

I mellomtiden ser jeg etter løsning som passer på picknick-kraner. Vil helst slippe å koble av og på for mange ganger. Det blir søl og påfølgende vasking, og øker faren for infeksjon.

Vet ikke om dette er løsningen du tenker på, men den finnes for Perlick også: http://www.homebrewstuff.com/growler-filler-attachment-for-draft-faucet-1013.html

EspenL skrev:
I mellomtiden ser jeg etter løsning som passer på picknick-kraner. Vil helst slippe å koble av og på for mange ganger. Det blir søl og påfølgende vasking, og øker faren for infeksjon.

Jeg mener en standard flaskefyller skal passe inn i ei picknick-kran. Min flaskefyller passer i hvert fall helt ypperlig inn i krana, men plasten i picknick-krana var såpass sprø at det ble sprekk i krana etter noen gangers bruk.

gustavf skrev:
EspenL skrev:

Jeg mener en standard flaskefyller skal passe inn i ei picknick-kran. Min flaskefyller passer i hvert fall helt ypperlig inn i krana, men plasten i picknick-krana var såpass sprø at det ble sprekk i krana etter noen gangers bruk.

For mye/lenge i sterkrens (H3PO4) ?

Bruker en ca 30cm lang slange som passer på enden av picknick krana til falsker som skal nytes med det første. Fungerer utmerket, spesielt om jeg blør av trykket på fatet til et minimum mens jeg fyller. Lavt trykk hindrer det meste av skummet.

EspenL skrev:
Ja, har sett på den. Men de fleste har jo perlick...

Så ikke denne før nå. Du er selvsagt kvalifisert til å låne min BG. Utfordringen er at jeg er på ferie og det er nesten to uker til jeg er hjemme igjen.

Takker for tilbudet :) Hadde ikke en konkret bruk for det akkurat nå, men det blir nok et behov en gang før Bjorleik :)

Growlerfiller for Perlick

http://www.homebrewstuff.com/growler-filler-attachment-for-draft-faucet-1013.html

Tilbake
Topp