ABB Commander 350, kan den brukes?

Hei, Er det noen som kjenner til denne regulatoren

C455697-01.jpg

Har kjøpt denne for en stund siden, men har enda ikke fått den i drift. Etter å ha lest instruksjonsheftet, så ser jeg at den laaangt overgår min kunnskap :roedme:

Fikk nettop en helt ny IR sensor gratis ;D 
rt1_.jpg
Å har veldig lyst å få den i bruk. :yes: Er slett ike sikker på at jeg klarer å få denne i drift :help:

En pid til over 4000 kr??? er du gal?
http://uk.rs-online.com/web/p/temperature-controllers/4556973/

Jeg hadde tenkt å kommentere at ja, et produkt med det navnet går vel bare på billigsalg etter Utøya, men jeg tror jeg lar det være...

Takk for tilbudet, men har 3 stk PID regulatorer til. 3 stk SSR på 25A. ( skal byttes til SCR) Et 3 kilos kjøleelement i kobber, med 3 Stk Kjølevifter påmontert. 2 stk PT-100, 2 stkType K samt en Ny Infrarød. Alt skal i bruk etterhvert når vi får drift på RIMS anlegget vårt :yes:

Jeg får heller fiiin lese Bruksanvisningen på denne. Så skal jeg vel få det til.

Men igjen.. Takk for tilbudet. Det ligger mye snadder på ebay. men kun en 350 til 350$, men den er NY

Ser det er godt stelt hos deg!

Det jeg er ute etter er en god gameldags LCD display som du faktisk klarer å lese av i dagslys!

Kun 1/0 ved bruk av gass! Love Controlls har disse, men ikke med PT100 prober!

Lykke til!

pål

Pål_M skrev:
Ser det er godt stelt hos deg!

Det jeg er ute etter er en god gameldags LCD display som du faktisk klarer å lese av i dagslys!

Kun 1/0 ved bruk av gass! Love Controlls har disse, men ikke med PT100 prober!

Lykke til!

pål

Takk for det. 

Men kan du ikke bruke en av de "piddene" du har da?

Tilbake
Topp