Har ennå ikke fått brukt den til HERMS, men den har fått jomfrutur som HLT, og i dag skal den testes først som HLT deretter som BK. Finfin kjele til snill pris.
Kan for øvrig melde at med 3500W element koker den en full kjele med akkurat passe rullende kok uten å koke over. Ved mindre volum (25 liter f.eks.) blir det drøy avdamping. Anbefaler derfor 40+ liter om man har et 3500w element.
Skulle eg kjøpt noko større enn den eg har, 36L, ville eg gått for noko som kan takle 2 x 25L standardbrygg. Dvs omlag 70+ liter. Ei panne på 50L er ein mellomting, og tenar ikkje til noko slik gjæringskara er dimensjonert.
Skulle eg kjøpt noko større enn den eg har, 36L, ville eg gått for noko som kan takle 2 x 25L standardbrygg. Dvs omlag 70+ liter. Ei panne på 50L er ein mellomting, og tenar ikkje til noko slik gjæringskara er dimensjonert.
Dette nettstedet bruker informasjonskapsler (cookies) for å tilpasse innholdet, skreddersy din opplevelse og holde deg innlogget dersom du registrerer deg.
Ved å fortsette og bruke dette nettstedet, samtykker du i bruken av informasjonskapsler.