transformator 220-110v, 50w

Har kjøpt meg brukt Iwaki MD-10N pumpe på ebay. Var sikker på at jeg bestilte 220v versjon, men har fått 110 volts pumpe i posten. Denne drar 35w og frekvens 50/60Hz.

Har googlet og søkt her om lignende tråder. Ser at det kan bestilles fra utlandet. Har dog tenkt å brygge i morgen kveld. Noen som vet om dette kan kjøpes i butikk, evt om noen har en slik transformator brukt.

Holder til på Østlandet og har tenkt meg innom Oslo i morgen.

Jeg har noen slike liggende på loftet.
De jeg har er riktignok betydelig kraftigere (200w) enn mange av de puslete greiene det er så mange av på nett.

Jeg holder dessverre til i Trondheim.

Jeg gikk på lignende smell da jeg bestilte March-pumpe. Gav fullstendig opp i å finne noe billig og greit, så kjøpte en 500W Step down converter hos avshop.no. Nå blir det vel i å kjøpe enda en 110v-pumpe, siden converteren har nok power til å drive minst to :)

Jeg syns ventetiden på varer fra Aliexpress til tider kan være uutholdelig lang.
Det er behagelig å ha tilstrekkelig med power fra convertere da sjansen for et havari minsker (sammen med varme og evt lyd)

Send meg en PM hvis du fortsatt er på jakt etter en 220v -> 110v omformer, så finner vi nok en løsning.

Tilbake
Topp