tomv skrev:eller 425g sodastream CO₂ flaske for 199,-/249,- hvor som helst
Eduard skrev:Jeg mener jeg betalte 99 kr for en slik flaske på Clas Ohlson. Altså, det var da jeg skulle bytte inn flasken. Clas selger ikke slike flasker nytt, man får bare bytte inn tomme flasker mot fulle.
steinhu skrev:jeg kan få kjøpe CO₂ flasker til følgende pris:
6Kg for 2000 kr og 10Kg 2600 kr.
noen som vet om det er en OK pris?
Hver gang jeg er på CO så er jeg også første gang.. Tror de bytter folka litt for oftetomv skrev:Eduard skrev:Jeg mener jeg betalte 99 kr for en slik flaske på Clas Ohlson. Altså, det var da jeg skulle bytte inn flasken. Clas selger ikke slike flasker nytt, man får bare bytte inn tomme flasker mot fulle.
da har du møtt på feil person i betjeningen. jeg fikk kjøpt ny flaske der, etter at han undersøkte litt på lageret så fant han riktig strekkode. tror jeg var den første noengang som hadde kjøpt en sånn ny, men.. det gikk an.
det med prisen er jeg ikke helt sikker på, men det er i nærheten +-20,- (pant på 110ish)
steinhu skrev:jeg kan få kjøpe CO₂ flasker til følgende pris:
6Kg for 2000 kr og 10Kg 2600 kr.
noen som vet om det er en OK pris?
Såpass billig, ja. Holder ein sånn flaske lenge? Over 4 kg for samme pris som et 5 kg brannslokningsapparat, og mye hendigere, høres jo ikke så galt ut.Eduard skrev:Jeg mener jeg betalte 99 kr for en slik flaske på Clas Ohlson. Altså, det var da jeg skulle bytte inn flasken. Clas selger ikke slike flasker nytt, man får bare bytte inn tomme flasker mot fulle.
Eduard skrev:tomv skrev:eller 425g sodastream CO₂ flaske for 199,-/249,- hvor som helst
Jeg mener jeg betalte 99 kr for en slik flaske på Clas Ohlson. Altså, det var da jeg skulle bytte inn flasken. Clas selger ikke slike flasker nytt, man får bare bytte inn tomme flasker mot fulle.
steinhu skrev:takk til alle som har kommet med innspill. Tydeligvis var ikke det tilbudet jeg fant særlig billig... så da får jeg foreløbig klare meg med tapping på flasker.