Jeg har en halvtime - time ledig i Oslo by i morgen kveld (fredag), og tenkte jeg skulle oppsøke mikrobryggeriet. Pga tidsklemma kommer jeg ikke til å rekke mer enn ett eller to, kanskje tre øl, så hvilke er deres favoritter?
En innlysende idé, men jeg frykter at jeg er litt inhabil i dette tilfellet!
Bare prøv det som virker mest interessant, dessuten selger de også halfpints, altså glass på ca 0,28 liter. Disse foretrekker jeg selv når jeg skal smake meg gjennom spekteret uten å påføre meg varige mén.
Start med en "Julebrygg"... mens du drikker denne nestiller du en IPA (Det tar en stund å tappe den beregn 10 min.) Har du enda mer tid, kan du avrunde ipa'en med en Steamer.... :beersmiley: God og fornøyd.
Porteren ble savnet sårt, men den skal da være tilbake igjen . Og julebrygget er alltid begrenset til ett brygg. Det var juleøl (den mildere varianten) sist jeg var der. Ellers så fikk jeg vite at Amber X kommer tilbake om kort tid . Den blir brygget etter oppskriften til Roger som jobbet i TMB.
Det blir litt offtopic, men ja, Eline har vært tilbake i 5 uker nå :brygging: .
Du får gjerne si ifra om ølet smaker litt annerledes i forhold til før . Kan hende det blir noen gjestebrygg og omvisninger på meg men jeg har det egentlig for travelt med studiene og annen jobb for tiden.
Jeg har fortsatt ikke fått somla meg dit, men har planlagt et besøk 9/2. Da har jeg til gjengjeld satt av hele kvelden til å feire 23-årsdagen min (den åttende i rekka ).
Dette nettstedet bruker informasjonskapsler (cookies) for å tilpasse innholdet, skreddersy din opplevelse og holde deg innlogget dersom du registrerer deg.
Ved å fortsette og bruke dette nettstedet, samtykker du i bruken av informasjonskapsler.