Noen som har en mening om det beste stedet å ha tappepunktet på en MLT laget av en VVB? Det er HERMS oppsett, så jeg tenker helt i bånn under falskbunnen. Alternativet er en diptube fra falskbunnen og opp til der tanken har rett vegg. Innspill mottas med takk
Holder sakte på med et lignende prosjekt. Jeg har satt en nederst og ut på siden så jeg får med meg alt som er i tanken. Har ikke kommet så langt i prosjektet så har ingen erfaring med denne enda.
Snur man VVB'en på hodet etter man har kappet bort stigerøret har man jo et hull i senter helt nede som kan brukes.
Kommer selv til å bruke dette, sammen med et kryss eller manifold etpar cm fra bunnen for å unngå å dra med det aller groverste grapset i bunn. Diptube styrer eg unna pga knoting med luftlommer som pumpene ikke liker.
Dette nettstedet bruker informasjonskapsler (cookies) for å tilpasse innholdet, skreddersy din opplevelse og holde deg innlogget dersom du registrerer deg.
Ved å fortsette og bruke dette nettstedet, samtykker du i bruken av informasjonskapsler.