Hehehe! Visst er det billig, det er jo halv pris Men det er det jeg har å by just nu, så om du kan leve med det så er det en deal.
Du får selvsagt first dibs på hva enn jeg måtte finne på å legge ut for salg neste gang (ikke at det er så ofte jeg selger noe - det hoper seg heller opp et lager, så like greit å sjekke med meg om det er noe artig du trenger så ser jeg om jeg har).
Jeg har det helt klart i hodet. Og sånn kommer det til å bli. Om to måneder ish så svinger det. Må vente på kjele fra Belgia, derav ventetiden. Svært enkelt to-kjelers no-sparge oppsett med kompatkherms styrt av PID og rom for utvidelse til et trekjelers-oppsett som jeg hadde før, men før det evt blir trekjelers må det knekkes noen harde nøtter mtp pumpe-oppsett i skyllekjele.
Jeg har det helt klart i hodet. Og sånn kommer det til å bli. Om to måneder ish så svinger det. Må vente på kjele fra Belgia, derav ventetiden. Svært enkelt to-kjelers no-sparge oppsett med kompatkherms styrt av PID og rom for utvidelse til et trekjelers-oppsett som jeg hadde før, men før det evt blir trekjelers må det knekkes noen harde nøtter mtp pumpe-oppsett i skyllekjele.
Pumping fra HLT til mesk for og holde vannstanden over mesken konstant eller ?
Jeg bruker nå (snart) egen pumpe til det og egen pumpe til resirk og kuttet ut ventiler.
Pumpa i HLT står over elementene så de aldri blir tørre, litt ekstra sikkerhet der.
Pumping fra HLT til mesk for og holde vannstanden over mesken konstant eller ?
Jeg bruker nå (snart) egen pumpe til det og egen pumpe til resirk og kuttet ut ventiler.
Pumpa i HLT står over elementene så de aldri blir tørre, litt ekstra sikkerhet der.
Jeg kommer til å kjøre no sparge. Men det du beskriver hadde jeg i forrige oppsett. Da hadde jeg en liten flottør på skyllearmen som styrte ei pumpe som satt i HLT. Det var behagelig.
Dette nettstedet bruker informasjonskapsler (cookies) for å tilpasse innholdet, skreddersy din opplevelse og holde deg innlogget dersom du registrerer deg.
Ved å fortsette og bruke dette nettstedet, samtykker du i bruken av informasjonskapsler.