Jeg sikk aldri helt dreisen på tapping fra min med trykk, synes det gikk alt for sent, og var endel styr. Sikkert mye på grunn av en dårlig hjemmemekket løsning for å sette trykk på.Hvor mye trykk funker i praksis på chronical? Vet produsenten oppgir 2 psi, men... Har uansett alt øl på fat, så karbonering på gjæringstank er irrelevant, men tapping på tre sammenkoblede fat er interessant, helst i OK hastighet.
Tror det må være rekord. Bestilte på lørdag. Fikk hentemelding tirsdag✌Dette er et bra tilbud, kjempebra pumpe TOPSFLO TD5 Pumpe
Shit. 61,25kr for et mislykket vinglass
Det var stivt. Var vel en norsk blogg eller noe som gjorde tester med det glasset og det kom ikke så veldig bra ut for IPA, forståelig nok når man ser på utformingen. Men bra kvalitet iallefall på de glassene.
Vi vil virkelig ikke vite hvordan dere har testet dem!!! :-OVi fikk et par sånne av et velmenende medmenneske (som ikke leser dette forumet). Det er noe av det mest ubrukelige jeg har testet - i tillegg til det usmakelige utseendet. Ser ut som en krysning av noe du får kjøpt i en sex-shop og et vinglass
.
Må være stivt når det kommer fra en sexshop..Shit. 61,25kr for et mislykket vinglass
Det var stivt. Var vel en norsk blogg eller noe som gjorde tester med det glasset og det kom ikke så veldig bra ut for IPA, forståelig nok når man ser på utformingen. Men bra kvalitet iallefall på de glassene.
Timestilbud: 799 for lite kjøleskap:
iiglo DL1-06 kjøleskap - Kjøleskap
Var en søt liten tass. Får man plass til noe annet enn flasker og bokser inni? Kanskje en bøtte eller et 12 litersfat?
Tenker det er slike kjøleskap amerikanerne bruker som beer fridge bak setet i pickupene sine...