Har blitt lurt på ebay, fått feil PID. Ikke akkurat den første i verden, siden mange sier de støtter SSR, men mangler denne.
Har undersøkt litt på nett, og sett at flere omgår eller fjerner det innebygde releet, og kan derfor styre SSR alikevel.
Trenger derfor litt hjelp til dette.
Min PID:
CD101FK02-M-AN (6 of 6) by vistadfoto, on Flickr
CD101FK02-M-AN (5 of 6) by vistadfoto, on Flickr
CD101FK02-M-AN (1 of 6) by vistadfoto, on Flickr
CD101FK02-M-AN (2 of 6) by vistadfoto, on Flickr
CD101FK02-M-AN (4 of 6)2 by vistadfoto, on Flickr
Dette er vel releet som må omgås?
Her er et bilde fra noen som har gjort det med en annen PID:
[/url]
IMG_0031rs by vistadfoto, on Flickr
Fant denne her:http://mightyohm.com/forum/viewtopic.php?f=10&t=328&sid=e536e065c0ca435ab8c88605699001ab&start=10
Dette er teksten fra bildet:
This disconnects the #3 screw terminal trace tab from the relay secondary common, converts the #3 screw terminal trace to the - SSR output by taking the #3 terminal trace to ground, routes +12 to the relay common pole from the +12VDC trace at relay coil.
Note that the screw terminal #5 is +12VDC when the relay coil is non-energized.
If you need +12VDC always, and very little current is required, you can cut through the #5 screw terminal trace, between the relay pin and the slightly outboard via, and then connect the +12VDC from either the relay coil power pin or the, now, powered relay common pole pin.
Releet på kortet har betegnelsen JZC-33F, vedlagt pdf
Hvis flere bilder av noe er ønskelig skal jeg ordne det.
Håper noen kan hjelpe til her. Skal kjøpe flere PID (med SSR!!!), men greit å få brukt denne også. Samt gøy med modding...
Har undersøkt litt på nett, og sett at flere omgår eller fjerner det innebygde releet, og kan derfor styre SSR alikevel.
Trenger derfor litt hjelp til dette.
Min PID:
CD101FK02-M-AN (6 of 6) by vistadfoto, on Flickr
CD101FK02-M-AN (5 of 6) by vistadfoto, on Flickr
CD101FK02-M-AN (1 of 6) by vistadfoto, on Flickr
CD101FK02-M-AN (2 of 6) by vistadfoto, on Flickr
CD101FK02-M-AN (4 of 6)2 by vistadfoto, on Flickr
Dette er vel releet som må omgås?
Her er et bilde fra noen som har gjort det med en annen PID:
IMG_0031rs by vistadfoto, on Flickr
Fant denne her:http://mightyohm.com/forum/viewtopic.php?f=10&t=328&sid=e536e065c0ca435ab8c88605699001ab&start=10
Dette er teksten fra bildet:
This disconnects the #3 screw terminal trace tab from the relay secondary common, converts the #3 screw terminal trace to the - SSR output by taking the #3 terminal trace to ground, routes +12 to the relay common pole from the +12VDC trace at relay coil.
Note that the screw terminal #5 is +12VDC when the relay coil is non-energized.
If you need +12VDC always, and very little current is required, you can cut through the #5 screw terminal trace, between the relay pin and the slightly outboard via, and then connect the +12VDC from either the relay coil power pin or the, now, powered relay common pole pin.
Releet på kortet har betegnelsen JZC-33F, vedlagt pdf
Hvis flere bilder av noe er ønskelig skal jeg ordne det.
Håper noen kan hjelpe til her. Skal kjøpe flere PID (med SSR!!!), men greit å få brukt denne også. Samt gøy med modding...