Ja, nå var du tidlig ute! Men kanskje du skal opplyse om datoen også? :-DMeld deg på her.
Dato,schmato. Nærmere enn dette trenger det vel ikke være vel!Ja, nå var du tidlig ute! Men kanskje du skal opplyse om datoen også? :-D
Ok, men ligg unna lørdag 30/9 for da starter høstferien på skolen.Dato,schmato. Nærmere enn dette trenger det vel ikke være vel!
Passer for meg! Men forsåvidt - alle helger passer..22. september passer vel for alle? Jeg er med!
Se overJa, nå var du tidlig ute! Men kanskje du skal opplyse om datoen også? :-D
Fantastisk! Godt å få deg tilbake!Sånn siden bård nettopp har hatt bursdag og greier - så får dette bli årets bursdagsgave. Jeg melder meg herved på årets (2018) oslomesterskap i ølbrygging. Jeg forplikter meg herved (frem til oktober) å ha et fat stående reservert til mesterskapssammenheng.
Klarte ikke 22. Måtte bli 15.09 evt kan det flyttes til 6 okt. Om ALLE protesterer..22. september passer vel for alle? Jeg er med!
Flott! I god tid for å få holdt av dagen! Jeg er med!!!Klarte ikke 22. Måtte bli 15.09 evt kan det flyttes til 6 okt. Om ALLE protesterer..
Ah, det er det opplegget der! Det virker jo helt genialt! Ett fat, det blir sånn omtrent tre kasser? Av samme øl, antakelig? Må nesten brygge noe for anledninga, da, isåfall.Greia er: mer løssluppent enn de formelle konkurransene, du og alle gjestene får mat, 3 priser: oslomesteren (publikums favoritt), årets outsider (i fjor vant Kim Bang med en mjød ingen av oss noen sinne vil glemme) samt dommernes pris.
Ta med tilsvarende 1 fat (eller mer).
Minst like mye fest som konkurranse. Maten blir knallbra!
Klarte ikke 22. Måtte bli 15.09 evt kan det flyttes til 6 okt. Om ALLE protesterer..
Ja 3 kasser blir vel rundt 24 liter. Sikkert lurt å holde seg til 1 brygg i såfall ja. Det blir vel 200 stk med stort og smått som skal smake og stemme, så da blir det akkurat passelig volum til hver.Ah, det er det opplegget der! Det virker jo helt genialt! Ett fat, det blir sånn omtrent tre kasser? Av samme øl, antakelig? Må nesten brygge noe for anledninga, da, isåfall.