Hei.
Noen som har prøvd seg på automatisk rører? Ala
Ser elkjøp har tilbud på Stirio 2 og vurderte om jeg skulle prøve det ved å forlenge stangen. Skal ikke være så vanskelig å lage en løsning lignende den i videoen, men er redd Stirio 2 ikke er sterk nok
Skjønner at det kan være moro å konstruere saker, men har hjemmebryggeren egentlig behov for noe slikt?
Hvilke ulemper og fordeler har en slik løsning under mesking?
Skjønner at det kan være moro å konstruere saker, men har hjemmebryggeren egentlig behov for noe slikt?
Vel, det er standard løsning for de aller fleste hjemmebryggere i Tyskland. Godt å se at noen her hjemme også henter inspirasjon fra andre steder enn USA og Vestlandet.
ja disse tyskerne er jo så opphengt i at pilsen skal smake godt og effektiviteten skal være på topp.
Ingeniører og ordnung must sein, reinheitsgebot. Lager kvalitet da...
Slik jeg har forstått det, så gir det bedre effektivitet ved omrøring. Er flere her inne som anbefaler det. Spesielt for BIAB.
Tenkte jeg skulle teste ut automatisk omrøring og pumpe
Slik jeg har forstått det, så gir det bedre effektivitet ved omrøring. Er flere her inne som anbefaler det. Spesielt for BIAB.
Tenkte jeg skulle teste ut automatisk omrøring og pumpe
ja, det kommer an på hva du mesker og hvordan. Jeg rører alltid noen ganger med et knekt kosteskaft underveis.
Har lurt litt på HSA men har ikke sett noe til dette problemet sålangt, er nok sterkt overdrevet bekymring (håper jeg)
Synes vel N.U.'s løsning med forkortet kosteskaft burde være nok for å heve effektiviteten, men liker du både å bygge og brygge så skjønner jeg lysten på prosjekt.
På den engelske siden av kanalen har denne løsningen ikke vært mye brukt, så den kan ikke være så viktig for alle meskedunker/meskemetode og maltslag.
Dette nettstedet bruker informasjonskapsler (cookies) for å tilpasse innholdet, skreddersy din opplevelse og holde deg innlogget dersom du registrerer deg.
Ved å fortsette og bruke dette nettstedet, samtykker du i bruken av informasjonskapsler.