Noen som har 4.8mm kabelsko (Powercon)

Driver og bygger. Glemte helt at Powercon bruker 4.8mm kabelsko. Vanlige på BT/CO er 6.3mm. Har ingen 4.8mm igjen. Husker ikke hvor jeg fikk tak i de. Noen som har? Til 2.5mm2.

Sprøtt. Der jeg kjøpte fra sist og men fant ikke nå. Hvis du ikke orker å styre / vil ha backup så fikser jeg selv. Ellers 16 stk.

Hadde jeg hatt så mange skulle du fått de :) bestilte bare 25 stk da jeg gjorde en bestilling derfra, og har vel en 8-10 igjen. Kan dog sende det jeg har om ønskelig.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Hadde jeg hatt så mange skulle du fått de :) bestilte bare 25 stk da jeg gjorde en bestilling derfra, og har vel en 8-10 igjen. Kan dog sende det jeg har om ønskelig.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Ah. Jeg trenger 12 + backups for feilklemming. Men da vet jeg hvor jeg får de fra. Takker.

Dette ser vel mest ut som standard 2,5mm2 Abiko. Burde finnes i alle butikker som handler med elektromateriell. Vær litt obs her, det er mye varierende kvalitet i markedet. Biltema er ikke imponerende.
4,8mm er ikke en standardbetegnelse. 2,5mm2 er. Her i landet er de oppgitt i kvadrat, ikke diameter.

Det er vel mer at bredden på skoen må være 4,8 mm. Tverrsnittet på kabelen den er beregnet for er jo greit - der følger man standarden (beregnet etter hva slags last man har).

Tilbake
Topp