Driver og bygger. Glemte helt at Powercon bruker 4.8mm kabelsko. Vanlige på BT/CO er 6.3mm. Har ingen 4.8mm igjen. Husker ikke hvor jeg fikk tak i de. Noen som har? Til 2.5mm2.
Hadde jeg hatt så mange skulle du fått de bestilte bare 25 stk da jeg gjorde en bestilling derfra, og har vel en 8-10 igjen. Kan dog sende det jeg har om ønskelig.
Hadde jeg hatt så mange skulle du fått de bestilte bare 25 stk da jeg gjorde en bestilling derfra, og har vel en 8-10 igjen. Kan dog sende det jeg har om ønskelig.
Dette ser vel mest ut som standard 2,5mm2 Abiko. Burde finnes i alle butikker som handler med elektromateriell. Vær litt obs her, det er mye varierende kvalitet i markedet. Biltema er ikke imponerende.
4,8mm er ikke en standardbetegnelse. 2,5mm2 er. Her i landet er de oppgitt i kvadrat, ikke diameter.
Det er vel mer at bredden på skoen må være 4,8 mm. Tverrsnittet på kabelen den er beregnet for er jo greit - der følger man standarden (beregnet etter hva slags last man har).
Dette nettstedet bruker informasjonskapsler (cookies) for å tilpasse innholdet, skreddersy din opplevelse og holde deg innlogget dersom du registrerer deg.
Ved å fortsette og bruke dette nettstedet, samtykker du i bruken av informasjonskapsler.