Hei. Jeg har ca 2.5 kasser med rene ølflasker hvis noen er intressert. Står på Ganddal i Sandnes.
Rogabrygg 28 Jun 2015 #1 Hei. Jeg har ca 2.5 kasser med rene ølflasker hvis noen er intressert. Står på Ganddal i Sandnes.
Rogabrygg 29 Jun 2015 #3 Eirik Furenes skrev: Jeg er interessert. Bor på ganddal jeg og. Klikk for å utvide... Flott! Du kan komme fra kl 18 av i morgen og hente de. Bor i kvernelandsveien 98d. Like ved gamle Ålgårdsbanen
Eirik Furenes skrev: Jeg er interessert. Bor på ganddal jeg og. Klikk for å utvide... Flott! Du kan komme fra kl 18 av i morgen og hente de. Bor i kvernelandsveien 98d. Like ved gamle Ålgårdsbanen
Rogabrygg 29 Jun 2015 #4 Det blir første mann til mølla som får flaskene jeg trenger bare å få de vekk.
Eirik Furenes Norbrygg-medlem 1 Jul 2015 #5 Beklager, litt travelt i det siste. Har mulighet til å komme onsdag (idag) ettermiddag/kveld, dersom flaskene ikke har fått nye eiere.
Beklager, litt travelt i det siste. Har mulighet til å komme onsdag (idag) ettermiddag/kveld, dersom flaskene ikke har fått nye eiere.
Rogabrygg 1 Jul 2015 #6 Eirik Furenes skrev: Beklager, litt travelt i det siste. Har mulighet til å komme onsdag (idag) ettermiddag/kveld, dersom flaskene ikke har fått nye eiere. Klikk for å utvide... Ja bare kom etter kl 16.00
Eirik Furenes skrev: Beklager, litt travelt i det siste. Har mulighet til å komme onsdag (idag) ettermiddag/kveld, dersom flaskene ikke har fått nye eiere. Klikk for å utvide... Ja bare kom etter kl 16.00