Jeg har bare et ca 1cm vannspeil oppå maltsenga og legger en bit aluminiumsfolie oppå her. Så stikker jeg en del hul med termometeret og legger slangen oppå folien
Klampet den på ene håndtaket, gjør det mulig å svinge opp når malt skal oppi/ut. Måtte smi litt på innerste falsen på lokket for å kunne ha dette helt nedpå med denne i.
Nja, kommer an på om du skal ha til både sirkulering og skylling i en og samme. Da blir det litt utfordringer da store hull ikke gir like jevn fordeling, ramler mest av i midten. Med 1mm hull blir det helt strøkent ved skylling, men blir nok temmelig tettet om du sirkulerer. Eg har en til hver formål med snap on/off kobling, men driver fortsatt og forsker på en løsning som dekker begge behov
Okay.. da har jeg også noe og teste.. du for holde meg ooodatert med løsninger.. står til vanlig i cnc dreiebenk og fres.. så her kan eg teste ut mye morsomt.
Dette nettstedet bruker informasjonskapsler (cookies) for å tilpasse innholdet, skreddersy din opplevelse og holde deg innlogget dersom du registrerer deg.
Ved å fortsette og bruke dette nettstedet, samtykker du i bruken av informasjonskapsler.