Jeg begynner å bli mektig lei av krabbekokeren som ble kjøpt på netthandelen, jeg har justert så godt jeg kan men får den ikke til å brenne rent. Resultatet er kjele som er svart til lokket, og et sotlag på 2-3 mm(!) under. Og dette er sot som gir begrepet svart en ny mening. Ikke bare må kjelen vaskes, men store deler av kjøkkenet blir jo svart av den skiten!
Nå vurderer jeg ny brenner, og har sett på denne fra Vin og Bar, denne som er den billigste eller denne som kanskje er den kraftigste.
Er det noen som har kjennskap til noen av dem, og kan si om de brenner pent eller ikke? Eller vet om noen andre rimelige, siden jeg helst vil bruke så lite som mulig av penger, så jeg kan spare til Speidel etter hvert..
Nå vurderer jeg ny brenner, og har sett på denne fra Vin og Bar, denne som er den billigste eller denne som kanskje er den kraftigste.
Er det noen som har kjennskap til noen av dem, og kan si om de brenner pent eller ikke? Eller vet om noen andre rimelige, siden jeg helst vil bruke så lite som mulig av penger, så jeg kan spare til Speidel etter hvert..