Jeg får samme melding, når jeg prøver igjen med minste mulig bilde størrelse får jeg opp at : innlegget er forsøkt lagt inn tidligere, oppdater siden.
Det funker heller dårlig.
Jeg får samme melding, når jeg prøver igjen med minste mulig bilde størrelse får jeg opp at : innlegget er forsøkt lagt inn tidligere, oppdater siden.
Det er dessverre ikke lenger noen i Norbrygg som har teknisk kompetanse på å drifte forumet. Dessverre er det lite sannsynlig at vi får løst dette problemet før vi bytter forumsoftware.
Men, så har det også vist seg at det er veldig vanskelig å finne noen som kan ta på seg jobben med å flytte forumet til ny software. Det prøver vi å leie inn folk til,men vi er fortsatt veldig usikre på om det ligger innenfor det vi har råd til.
Forventet rettetid er altså foreløpig helt ukjent.
Dette nettstedet bruker informasjonskapsler (cookies) for å tilpasse innholdet, skreddersy din opplevelse og holde deg innlogget dersom du registrerer deg.
Ved å fortsette og bruke dette nettstedet, samtykker du i bruken av informasjonskapsler.