lagring

hei gahr

kjøpet meg 10 flasker med ANDHRIMNIR barley wine ale,tenkte å lagre noen av disse på langtidslagring hvordan og hvilken
tempratur er bra å lagre denne på.

Ah, så bra den er ute nå, hadde ikke fått det med meg ennå! Da blir det en tur på Vinmonopolet på meg i morgen! :D

Edit:  :duh: åh nei, ingen butikk som har det på lager, da blir det bestilling istedenfor.

Edit2: bestilling er plassert til 4 flasker!  :biersmile:

Kjellertemperatur er bra. Omkring 10-12 grader. Vil holde seg lenger ved lavere temperatur, men da går selvsagt modningen noe senere. Var innom mitt lokale pol i dag og fikk beskjed om at det kommer som hyllevare der, i alle fall en stund. Moro!

Gahr skrev:
Kjellertemperatur er bra. Omkring 10-12 grader. Vil holde seg lenger ved lavere temperatur, men da går selvsagt modningen noe senere. Var innom mitt lokale pol i dag og fikk beskjed om at det kommer som hyllevare der, i alle fall en stund. Moro!

Glimrende. Smakte den fra fat på Henrik og det gav mersmak. Må nok hamste en del flasker ja.

Nøgne Ø Andhrimnir Barley Wine AleØl (59443) » Sammenlign med andre varer

50 cl Kr. 69,90
Kr. 139,80 pr. liter

[size=35pt] Utsolgt fra leverandør. Tilgjengelig 30.10.2009  [/size]   = i morgen!  :skitbra:

mojo skrev:
Nøgne Ø Andhrimnir Barley Wine AleØl (59443) » Sammenlign med andre varer

50 cl Kr. 69,90
Kr. 139,80 pr. liter

[size=35pt] Utsolgt fra leverandør. Tilgjengelig 30.10.2009  [/size]   = i morgen!  :skitbra:

Polets meldinger om varens status er like troverdige som en politiker før valget!

Hmm, meldingen jeg fikk i epostkassen var som følgende:

Det viser seg dessverre at 59443 Nøgne Ø Andhrimnir Barley Wine Ale er utsolgt fra leverandør og vi har derfor annullert den fra din bestilling.
Vi vet foreløpig ikke når varen blir tilgjengelig igjen.

Med hilsen

Rune

Vinmonopolets kundesenter

Denne mailen fikk jeg for akkurat 4 minutter siden.

Jeg fikk tekstmelding fra Kjetil Jikiun for et par timer siden om at ølet ble sendt til Vectura fra Nøgne Ø i dag. Altså skulle jeg tippe det er tilgjengelig om relativt kort tid.

hei alle

fikk den samme melidin fra polet.Jeg som hadde gledet meg til helgen for prøvesmaking.Håper den kommer ut
så det går og få bestillt den igjen. Trodde bestillingen jeg hadde inne var bankers men den gang ei.

Bestilte 12 flasker  :)

Måtte de være så god som ryktet sier, og vare så lenge som planlagt  :biersmile:

Gleder meg.  ;)

MVH
Børge, mildt til tungt beruset, akkurat funnet ut at vår Wit ikke står tilbake for industriwit  :hadet:

Tilbake
Topp