Jeg ønsker å lage en meskepose tilpasset mitt meskekar. Hvilket stoff, og hvor får jeg kjøpt. Den største jeg finner ferdig er 74x74 cm. Finnes større?
Gardinstoffet Teresia fra IKEA blir brukt til mesking.
Men hvor mange kilo du kan ha i en slik pose før den revner vet ikke jeg.
Hvis jeg skulle laget noe slikt hadde jeg forsterket den med en ufarget notpose av terylene ytterst.
Er f eks en omarbeidet vv bereder med silbunn uaktuellt og hvilke mål/hvor mange kilo snakker vi om?
-Stor nok pose kjøpt ferdigsydd er nok det enkleste. Hvis du finner.
Har du varmeelement i bunn? Tror du bør ha en eller annen form for rist i bunn selv om du går for pose.
Det blir vel dårlig sirkulasjon/avtapping hvis posen ligger direkte mot vvb-bunnen. Svidd pose er heller ikke noe å trakte etter.
Ta deg tid til å lage silbunn/meskerør. Det vanlige er å kappe slisser med 1mm kappskive fra Biltema.
Å bore tusenvis av hull i silplate hadde aldri jeg gjort. Kanskje @katla selger perforerte plater som er store nok?
Dette nettstedet bruker informasjonskapsler (cookies) for å tilpasse innholdet, skreddersy din opplevelse og holde deg innlogget dersom du registrerer deg.
Ved å fortsette og bruke dette nettstedet, samtykker du i bruken av informasjonskapsler.