John P
Norbrygg-medlem
http://doodle.com/hdz23u3ugf9paqdg
Noen som har noen på agendaen?
MagnusU.V skrev:Nes, tjobing. Da er jo ikke jeg lengst unna bra det er noen på "kanten" min også..
Dette er jo riktig så bra, da er jeg heller ikke yngst lengre, med mine 27 årRiiser skrev:MagnusU.V skrev:Nes, tjobing. Da er jo ikke jeg lengst unna bra det er noen på "kanten" min også..
Det spørs jo hva man er lengst unna! Slår deg på svenskegrensa, men kanskje ikkeså mye anna :saadoevt: Men får jo være grenser på hvor sentralt man skal bo!
Skal sette over penger iløpet av kvelden Albech!
Kort intro om meg:
22 år, så ikke umulig yngste i tilegg?
Ble ferfig med utdanninga mi i Kongsberg i sommer, jobber i Oslo som Serviceingeniør.
starta med All-Grain i 2011 var det vel, men fant fort ut at VVB bryggeri(min. 50 liter) og flasking ikke var noe artig kombo, så har kun satt to brygg på det. Skal nå handle meg brukt bb30 og fatanlegg etterhvert, så det blir litt enklere å eksprimentere litt
Har også såvidt starta å innrede et bryggerom i kjelleren, er bare endel anna som også må gjøre i et eldre hus...
Men nå ødelegger jeg møtetråden her.
Blir uansett spennende å se hva dere driver med
drekki for mye hos nøgne nå?POSO skrev:Det siste punktet er enkelt, og trenger knapt behandling... Vi drikker opp alt! ;D :klovn: