http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=uW-yAZMoC6c
protto skrev:Begrip ikkje kva i granskauen så er så spennande med å fylle glaset sitt på den måten? På ein stor arena der ein kan fylle raskare utan å skumme over er det jo forståeleg, men i heimen?
I mitt enkle hovud er det mykje tøffare med blanke rustfrie Perlicks. Jo fleire jo bedre. Eller håndpumpe.
protto skrev:Begrip ikkje kva i granskauen så er så spennande med å fylle glaset sitt på den måten? På ein stor arena der ein kan fylle raskare utan å skumme over er det jo forståeleg, men i heimen?
I mitt enkle hovud er det mykje tøffare med blanke rustfrie Perlicks. Jo fleire jo bedre. Eller håndpumpe.
Hehe, er ikkje sint. Ganske sjeldan sint. Men det er lov å ikkje like òg.runarstock skrev:Må ikke være så sint, la nå folk like de duppedittene de vil like...
johanj skrev:Nåja, hvis jeg hadde fått en slik sofa slengt etter meg så hadde jeg tatt godt vare på den!
Du er kanskje inne på noe der...protto skrev:Og hadde eg fått den slangt etter meg hadde eg solgt den til ein som syns den var fet og brukt pengane på bling.
Kittelsen skrev:Jeg er svært begeistret for duppeditten på mitt kjølerom!!
Ei Angram håndpumpe!! Med Sparkler!! Det er saker. :biersmile:
Odland skrev:Kittelsen skrev:Jeg er svært begeistret for duppeditten på mitt kjølerom!!
Ei Angram håndpumpe!! Med Sparkler!! Det er saker. :biersmile:
+1
Hadde jeg brygga mye britisk style hadde dette vært en selvskreven sak. Dog brygger jeg mest amerikansk (les: West Coast). Dog skal det handles inn stoutkran med restriktordisk til stoutene Noms.