Kjøp av kjøleboks

25% tilbud akkurat nå og de selge Igloo kjølebokser uten hjul, osv. Lettere å lage manifold til....

http://www.seasea.no/

Jeg bruker en slik igloo til mesking, bare større. Det er lett å montere tappekran på boksen og på innsiden har jeg en flettet stålstrømpe. Dette fungerer helt fint for min del. Jeg har montert tappekranen i flukt med boksen, slik at den ikke stikker ut. Dermed kan man trille boksen om ønskelig, og kranen ligger beskyttet under boksen.
Jeg likte ikke at lokket var hengslet på selve boksen og ikke gikk å ta av under kverning av malt/fylling av vann og tømmming av mask. Det viste seg at det var enkelt å bende opp plasthengselen på en side og dermed er det enkelt å ta av lokket ved behov. Kjøpte min på smartclub.

Intercom skrev:
Joel_Sim skrev:
25% tilbud akkurat nå og de selge Igloo kjølebokser uten hjul, osv. Lettere å lage manifold til....

Jeg ser ikke at de er på tilbud der. Post gjerne link om du har. Så i tilbudsavisen deres, men der var det bare 12V drevne kjølere.

På forsiden står det jo 25 % på alle varer. Mulig rabatten ikke synes før du legger det i handlekurven.

Jørn Hammerud skrev:
Intercom skrev:
Joel_Sim skrev:

Jeg ser ikke at de er på tilbud der. Post gjerne link om du har. Så i tilbudsavisen deres, men der var det bare 12V drevne kjølere.

På forsiden står det jo 25 % på alle varer. Mulig rabatten ikke synes før du legger det i handlekurven.

Jeg så det, men du har rett i at det ikke ble oppdatert før varen ble lagt i kassen.

Litt motsatt av vanlig markedsføring der altså - varen vises dyrere i nettbutikken enn når man går videre til kassa.

Lettere for de å gjør det sånn. Da slipper de å endre pris på hva eneste produkter på webside...

Tipper jeg at 34ltr passe til deg.

Men jeg er ikke noe ekspert!!

yzute8ep.jpg

Har med kor sterkt øl du vil lage. Me har ein 68 liter. Var litt stor når vi laga lette brygg på 25 liter. Heilt topp når det var sterke brygg. Har laga ei isopor plate me legg opp malt senga.
Dette hjelp med å holde på varmen.

frå min HTC "smart-tellefon "

Og jeg har 51-literen, og veldig fornøyd med den, så da har du noen erfaringer å velge blant. ;)
34 liter tror jeg blir litt i knappeste laget, særlig hvis du vil brygge noe høyoktan. Gå for 51 eller 68, er mitt forslag.

Ok, prøvde å bestille 51 literen. Men de krever bankID og jeg sitter offshore uten mobil. At nettbutikker vil seg så vondt at de bruker BankID (som stort sett ikke funker på annet enn mobil pga java) når det er noe som heter PayPal oppfunnet.

Anyways, sendte dem mail - håper det ordner seg at jeg betaler i morgen, selv om kampanjen da egentlig er over.

Jo-Helge skrev:
yzute8ep.jpg

Har med kor sterkt øl du vil lage. Me har ein 68 liter. Var litt stor når vi laga lette brygg på 25 liter. Heilt topp når det var sterke brygg. Har laga ei isopor plate me legg opp malt senga.
Dette hjelp med å holde på varmen.  

frå min  HTC  "smart-tellefon "

Takk for innlegg forresten, artig å se bilde. Det så rimelig smekkfullt ut  :ilike:

Tilbake
Topp