Denne er på tilbud i dag: https://www.brewpower.no/produkt/rims-sirkulatorpakke-3500w-super-ulwd/
Jeg tror du tar brygging litt for alvorlig hvis du sammenligner valg av varmeelement med valg av boliglån.Men hvorfor er det så vanskelig å skrive hvor mange watt pr areal den er på?
Super meg her og super meg der,
hvor mange har tatt opp lån til f eks bolig på grunnlag av "superlav" rente og ikke noen fast angitt prosentsats?
Det har egentlig ikke noe med brygging å gjøre.
Mer at butikken holder oss så dumme at vi skal tro på dette uten å ha noe å forholde oss til.
Boliglån var for å sette det godt på spissen
Men vi fyller ikke drivstoff på bilen ut fra stasjonens "fantastisk lave priser".
Det som står på pumpa er hva vi forholder oss til.
Gjerne fortell litt om hvordan dette fungerer! Skal du bruke den på en vanlig 16 amp sikring?Her går diskusjonen Jeg bestilte en RIMS fra BrewPower! Da jeg hadde lagt inn bestilling fant jeg ut at jeg trengte sensor og et triclamplokk med gjennomføring. Jeg sendte mail og ikke lenge etter (på en lørdag) fikk jeg svar at dette ikke var noe problem. En liten overføring på Vipps og saken var i orden. Varene er på vei på mandag. Nå får jeg bruke uka til å finne en passende boks/skap til å bygge styreskap av. Noen som har noen bilder eller billige tips?
Kommer helt klart til å bruke BrewPower ved senere anledninger, super service! Takk for tipps!
Plages med at vørter brenner seg fast på varmeelementet, har kjøpt flere element som skulle være med stor overflate men ikke f.. om det gir seg. Må fjerne et lag fastbrent vørter med stålbørste hver gang. Noen som kan linke til element som kan være brukbare...