Geir Bjørnar Holden
Norbrygg-medlem
Jeg kjøpte meg en brukt iSpindel fra Finn.no i fjor høst som var ferdig kalibrert. Tenkte jeg skulle kalibrere på nytt da posten sannsynligvis hadde ristet bort kalibreringen. Fikk koblet meg opp og satte den i vann for å se. kalibreringen var ikke dum, så jeg la bare inn et offset for å prøve mitt første brygg. Jeg brukte iSpindel i Grainfather Conical Fermenter, og jeg mottok ingen signal. Bestilte meg derfor et iSpindel WiFi Relay fra Nautilis, som jeg uansett hadde sikla på. Koblingen disse to imellom gikk greit, med iSpindelen leverte fra seg rare verdier da den lå stille i en beholder med vann. SG varierte vra 0.990 til 1.060 bare ved å ligge stille.
PCB delen er relativ løs og kan roteres uten problemer i sylinderen. Hadde det ikke vært bedre om denne hadde ligget på samme sted? Hvordan får jeg fikset dette uten å lime fast iSpindelen?
Om det finnes noen i Trondheimsområdet med bred erfaring innen bruk og kalibrering av iSpindel, hadde jeg satt stor pris på om vi kunne kommet i kontakt.
PCB delen er relativ løs og kan roteres uten problemer i sylinderen. Hadde det ikke vært bedre om denne hadde ligget på samme sted? Hvordan får jeg fikset dette uten å lime fast iSpindelen?
Om det finnes noen i Trondheimsområdet med bred erfaring innen bruk og kalibrering av iSpindel, hadde jeg satt stor pris på om vi kunne kommet i kontakt.