imperial stout med litt ivrig gjær!

er rimelig sikker på at veldig mange av dere har sett denne videoen, men ettersom jeg ler godt hver gang jeg ser den tenkte jeg den var verdt å dele med de av dere som ikke har sett den :D
Enjoy :p
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=UgfubawsrcM

Har brygget bare en IMP Stout, neste gang blir det også i BetterBotle på badet, men man har da grei sambo. så etter IPA flakebombene hjemme (de som ikke sprenktes havnet i NM med tidenes dårligste poeng) sa hun bare at "hos oss skal det være øl itakene på badet".
:)

hahaha! har heldigvis ikke laget noen bomber her enda, men ser for meg hvordan det så ut :p har dunkene i stua da jeg bor i leilighet i trondheim hvor boden er alt for kald, og badet alt for varmt! satser på at jeg er i nærheten om noe lignende skjer her i gården  :yes:

skal bare bo her i et par år til, så jeg holder byggingen på et minimum! regner med det blir mancave og bryggeriavdeling når jeg flytter  :yes:

Slik så gårsdagens brygg ut i dag tidlig, også en imperial stout. Burde vel strengt tatt lært av denne tråden og gått for litt mindre en 24L på gjæringstanken.

dujahe4a.jpg

Tilbake
Topp