I dag stod det en fin pakke utenfor døra, når jeg kom hjem fra jobb.

Var ikke så dumt å komme hjem til dette, gitt!

ha2ytudy.jpg

Jo, det er stort sett konas flasker i den lineupen.

Nå sitter jeg med to problemer: Magnetrøreren min tok kvelden, som emnet under brygging tilsier, og Coronamølla som fulgte med er defekt. Noen som har lyst til å låne/leie meg en maltmølle og en magnetrører? Hadde vært greit å slippe å kjøpe enda mer gjær. Og så sitter jeg med 30KG malt jeg skulle ha fått kvernet opp til søndagen.

STC på plass, snart dobbel. Noen som vet om man får kjøpt lange sensorkabler til disse?

5udeje5e.jpg

Fremtidig Kegerator, må bare vente på pakke fra homebrewstuff. Flexitapp får duge for nå.
je4abysa.jpg

Fat, malt og annet snadder.
ru8use9a.jpg

Enkel starter, frem til rører blir lånt senere i dag. Trafoen døde på den ene, adapteret på den andre. Griseflaks.

udujybu2.jpg

Vidunderet selv, har ikke fått satt opp bord enda.

5ajehasa.jpg

Sensorkabelen kan du skjøte.
Sensoren er en 10k sensor, så om du skjøter på 10-20 meter :) spiller tilnærmet ingen rolle, og ved lengre kabel kan stc kalibreres :)

magne1972 skrev:
Sensorkabelen kan du skjøte.
Sensoren er en 10k sensor, så om du skjøter på 10-20 meter :) spiller tilnærmet ingen rolle, og ved lengre kabel kan stc kalibreres :)

Vet du hva slags kabel jeg kan benytte til formålet? Har en kveil med noe som ligner fra claes, men den er vel til ringeklokka tror jeg.

Tilbake
Topp