Skal brygge Dubbel i helgen og er anbefalt Dark Belgian Candi Syrup (D-90). Leser også her på forumet at Beerferm sine Candi Syrups ikke er verdt pengene?..
Hvor får man tak i god Candi Syrup for en Dubbel om ikke Bryggselv kan levere?
Skal brygge Dubbel i helgen og er anbefalt Dark Belgian Candi Syrup (D-90). Leser også her på forumet at Beerferm sine Candi Syrups ikke er verdt pengene?..
Hvor får man tak i god Candi Syrup for en Dubbel om ikke Bryggselv kan levere?
Jeg var i telefonikontakt med Safiren og han informerte at Humlegården som tidligere leverte dette, har sluttet å levere. Var også i telefonikontakt (hekkan eg føler meg gammal når jeg sier sånt) med Brewshop i Trondheim igår men da var akkurat postbilen kjørt så levering til Lørdag var utelukket.
Jeg fikk derimot kontakt med en hjemmebrygger fra Klepp som hadde et par kilo liggende! Så da blir det Dubbel med de rette oppskriftsmessige ingredisenser likevel!
Hekkan så bra internett er! <3
Dette nettstedet bruker informasjonskapsler (cookies) for å tilpasse innholdet, skreddersy din opplevelse og holde deg innlogget dersom du registrerer deg.
Ved å fortsette og bruke dette nettstedet, samtykker du i bruken av informasjonskapsler.