Nå er det mulig jeg har mange dårlige venner, så jeg får alltid omsetning på produksjonen. Jeg vil anta at jobben er omtrent den samme med å brygge med 20l som med 50l. Jeg kjøpte min 50l Speidel i juni i fjor og har brygget 28 brygg. Første brygg, -med settet som fulgte med (elller som var lagt inn i prisen på startpakken) ble så som så, men egne oppskrifter som jeg har brukt deretter, har høstet ovasjoner. Kunne aldri tenke meg en 20l, rett og slett fordi det blir for mye jobb i forhold til avkastning. Det er ikke prisen på hver produksjon, som uansett er relativt lav, som gjør at vi driver med dette. Det er smaksopplevelsen...og den ønsker jeg å dele med mine vennner....som gjelder. For min egen del synes jeg det er hyggelig å smake litt på gamle produksjoner etterhvert som jeg lager nye. Som sagt, -jeg ville ikke tvilt et sekund på å kjøpe 50L (det blir ikke 50 l ferdig vare). Eneste som er negativt, er den drittkranen som er montert på 20 og 50l. Har byttet den til kranen som leveres på 200L versjonen og den er bra. Få denne varianten med fra begynnelsen hvis mulig (fantastisk at de kan levere en så dårlig detalj på et så godt produkt).