Johnemann skrev:fint heimesnekkra oppsett for bedring av sirkulasjon ville jeg byttet om på termostat og slangeplassering slik at vørterstrømmen er uten 90grader bend. ellers liker jeg konseptet med ta den bryteren du har og lag ett kontrollpanel
Bklir øllet godt så kan ikke dette være feil
Nøkleby skrev:Hvorfor blir sirkulasjonen så mye bedre? det er vel ikke snakk om sirup her? Eller er det noe jeg ikke har fått med meg?Johnemann skrev:fint heimesnekkra oppsett for bedring av sirkulasjon ville jeg byttet om på termostat og slangeplassering slik at vørterstrømmen er uten 90grader bend. ellers liker jeg konseptet med ta den bryteren du har og lag ett kontrollpanel
I et vacuumanlegg (for luft) vill et 90 graders bend senke flowraten med 40-50% som et eksempelNøkleby skrev:Johnemann skrev:fint heimesnekkra oppsett for bedring av sirkulasjon ville jeg byttet om på termostat og slangeplassering slik at vørterstrømmen er uten 90grader bend. ellers liker jeg konseptet med ta den bryteren du har og lag ett kontrollpanel
Hvorfor blir sirkulasjonen så mye bedre? det er vel ikke snakk om sirup her? Eller er det noe jeg ikke har fått med meg?
Nøkleby skrev:Ja greit nok men som du sier så vil nok det ikke ha så mye å si i praksis. Vi snakker ikke om voldsomt trykk heller.
Tom.I skrev:
Mmmmmm rallar