Grilltenner

Spørsmål: fant en grilltenner på hytta og tenkte at denne kan jeg bruke til å pimpe opp kokingen. Ved nærmere inspeksjon av tenneren så jeg at det var påført en advarsel mot å utsette den for fukt/vann. Er det forskjell på grilltennerene, eller er det bare å overse den advarselen og dynke den i vørter?

Vil nok tippe at det er helt oppe ved håndtaket det er problem når det gjelder fukt. I utgangspunktet skal de jo ikke brukes i flytende væske...  ;)

Ja, hold tilkoblings"boksen" over vørten så går det bra.
Håper de har disse til ut i september så skal jeg og fleske til med ett par.

Oddvar Demmo skrev:
Ja, hold tilkoblings"boksen" over vørten så går det bra.
Håper de har disse til ut i september så skal jeg og fleske til med ett par.

Vi satser på det, Oddvar. Eg kjøpte mine to i midten av juli. (Eller var det midten av juni? Huff, denne lunefulle sommertid, når hjernecellene meir eller mindre går offline. Ikkje noko å gjere med inntak av heimebrygg, sjølvsagt  :eek:)

He he he  ;D Trur faktisk det var ein av få dagar i år med temperatur over 18 grader i Ålesund. Iflg. lokal-statistiker så har det i år berre vore 4 dagar med temperatur over 20 grader i Ålesund mot 13 totalt i fjor. (Fjoråret var vel ikkje spesielt bra reint ver- og temperaturmessig.) Litt kjekkere då for oss som bur innover i fjordane mot Geiranger. Her har det nok vore omlag 10 dagar. (Vi tek med det vi får!  :yes:)

Tilbake
Topp