Har 2 stk store varmtvannsberedere som jeg gir vekk. Står på Byåsen i Trondheim.
Erlendso Dommer 6 Feb 2012 #1 Har 2 stk store varmtvannsberedere som jeg gir vekk. Står på Byåsen i Trondheim.
Erlendso Dommer 6 Feb 2012 #3 Jeg tror de er på 200l. Blir det for stort/høyt kan man sikkert kappe de lenger ned.
tobiasjk Norbrygg-medlem 6 Feb 2012 #4 Hvor høye er de, sånn omtrentlig? Leter faktisk etter ok vanntanker til å kappe ned til passelig kjelestørrelser.
Hvor høye er de, sånn omtrentlig? Leter faktisk etter ok vanntanker til å kappe ned til passelig kjelestørrelser.
Erlendso Dommer 6 Feb 2012 #5 tobiasjk skrev: Hvor høye er de, sånn omtrentlig? Leter faktisk etter ok vanntanker til å kappe ned til passelig kjelestørrelser. Klikk for å utvide... Ca. 115 - 130cm.
tobiasjk skrev: Hvor høye er de, sånn omtrentlig? Leter faktisk etter ok vanntanker til å kappe ned til passelig kjelestørrelser. Klikk for å utvide... Ca. 115 - 130cm.
tobiasjk Norbrygg-medlem 6 Feb 2012 #6 Da blir de nok litt i største laget for min del. Hadde de vært høye og smale, så hadde det vært en annen sak, men akk!
Da blir de nok litt i største laget for min del. Hadde de vært høye og smale, så hadde det vært en annen sak, men akk!