Fjerning av innmat/hyller i kjøleskapsdør. (Gram)

Hei !
Jeg har et Gram kjøleskap som har hyller i døren som det ikke går ann å bare ta vekk.
For meg så virker det som om det er en hel "plate" som sitter i døra, og lurer derfor på om noen har noen erfaring med å fjerne denne?
Er det mulig?
-john a-

I stedet for å fjerne platen som ligger i døren, så tok eg et sagblad og sagde ut hyllene. Det funker også. Eg tok bare vekk det som var i veien.

Krille skrev:
I stedet for å fjerne platen som ligger i døren, så tok eg et sagblad og sagde ut hyllene. Det funker også. Eg tok bare vekk det som var i veien.

Skjønner. Har du mulighet til å poste et bilde av det? Bare sånn for å se hvordan resultatet ble:)

Jeg har gjort begge deler. Både saget av hyllene og fjernet hele insiden av døren. Sistnevnte er å foretrekker. Vil tro det er som på videoen. Bøy vekk gummelisten rundt døren, så kommer skruene til syne. Ta av listen og innsiden av døren, og skru på igjen listen.

Her er en til som fjerner hele innsida av døra: http://www.youtube.com/watch?v=vgYGT7XDw90

Her er sånn som eg har gjort det i min kegerator. Om eg ville, så kunne eg ha malt over den synlige skummen, men har ikke giddet det ennå.

Edit: Var veldig enkelt å fjerne hyllene. Brukte et baufilblad. Jobben var fort gjort. Men det er ikke sikkert at min måte å gjøre det på er best for ditt kjøleskap. Eg hadde ikke mulighet til å skru av panelet i døren. Den var i ett med isoleringsskummet, så eg måtte gjøre det slikt. Det kan godt være at de andre tipsene her på posten er bedre for deg :)

Vedlegg

• Kjøleskap.JPG
    404 KB · Sett: 171
Tilbake
Topp